V drugi polovici leta 2017 je prihajalo do počasnega delovanja eRecepta (in/ali eNaročanja) pri enem delu uporabnikov. V namen reševanja težav smo prosili nekatere uporabnike, da se povežejo z nami in pomagajo pri reševanju s posredovanjem relevantnih podatkov, za kar se jim zahvaljujemo.
V decembru 2017 smo zahvaljujoč skupnim naporom prišli do rešitve. Težava sicer ni bila na eReceptu ampak na lokalnih sistemih, vendar smo vseeno našli način kako preprečiti vpliv težave na delovanje eRecepta. Z namestitvijo nove verzije knjižnice IK bi težava morala biti odpravljena.
Tehnično pojasnilo: Pri vzpostavljanju povezav od lokalnega uporabnika do centralnega sistema eRecept knjižnica IK uporablja nastavitev MaxServicePointIdleTime. Ta nastavitev je globalna in je lahko spremeni katerakoli .NET aplikacija, nameščena na sistemu. Pri uporabnikih, ki imajo težave, neka aplikacija (ne moremo vedeti katera) spremeni to nastavitev na neveljavno vrednost, kar vpliva tudi na knjižnico IK. Aplikacija to občasno ponavlja, zato IK knjižnica vedno znova dobi napačno vrednost, tudi če vrednost vmes popravimo. Zato smo predelali knjižnico IK na način, da ne uporablja več globalne nastavitve ampak svojo lastno, za katero poskrbimo, da ima pravilno vrednost.
Opozorilo: Zgoraj omenjena nastavitev lahko vpliva tudi na druge lokalne .NET aplikacije! Zato priporočamo programskim hišam naj preverijo opisan scenarij, če imajo pri kateri od svojih strank težave s timeout-i.
Nova verzija knjižnice za Integracijsko komponento je na voljo na spletni strani http://www.ezdrav.si/integracijska-komponenta/ (verzija z datumom 12.12.2017). Pozivamo proizvajalce programske opreme k testiranju nove verzije. V kolikor pri testiranju najdete napake, nas prosim obvestite.