Pacient pri osebnem zdravniku prejme natisnjeno potrdilo o izdani e-napotnici.
Na portalu zVEM ima pacient vpogled v izdane napotnice in naročene termine zdravstvenih storitev.
Po uspešno opravljenem postopku eNaročanja je v zadnjem koraku na naslovu https://narocanje.ezdrav.si/ možno natisniti ali shraniti potrdilo o naročilu.
Uporabniki informacijske rešitve Telekap so zdravniki specialisti, zdravniki in drugo zdravstveno osebje.
Sistem TeleKap tvorita videokonferenčni sistem in spletna aplikacija za podporo diagnosticiranju. Sistema lahko delujeta kot celota in sta s pomočjo spletnih storitev integrirana med seboj. Ob enem pa lahko vsak od sistemov deluje samostojno.
TeleKap je eden izmed najuspešnejših projektov v okviru eZdravja, saj močno pripomore k učinkovitejšemu zdravljenju možganske kapi, ki je sicer tretji najpogostejši vzrok smrti in prvi vzrok invalidnosti v razvitem svetu. Možgansko kap lahko s hitro diagnostiko in čim hitrejšo strokovno obravnavo učinkovito zdravimo. Zato je nacionalna mreža TeleKap, ki omogoča takojšnjo obravnavo bolnikov tudi v bolnišnicah, kjer nevrološka služba ni na razpolago, dostikrat odločilna za boljši izid te akutne bolezni. TeleKap deluje preko avdio-videokonferenčnega pregleda bolnikov in deluje v 12 bolnišnicah po celi Sloveniji.
Proces obravnave možganske kapi oz. njenih simptomov, pri katerem z elektronskimi, vizualnimi in avdio komunikacijami preskrbimo diagnostično in konzultacijsko podporo zdravstvenim delavcem v oddaljenih krajih, asistiramo in neposredno zdravimo bolnike v oddaljenih krajih in izboljšamo strokovno znanje oddaljenih centrov z medicinsko oskrbo.
Ministrstvo za zdravje za zagotavljanje informacijske varnosti predlaga uvedbo Sistema za upravljanje z informacijsko varnostjo – SUVI. Sistem SUVI predstavlja nabor organizacijskih postopkov, odločitev in tehničnih ukrepov, ki jih za vzpostavitev določene informacijske varnosti izvaja organizacija zaradi varovanja podatkov in informacij (osebni, občutljivi, interni), in sicer tako v elektronski obliki kakor tudi v drugih materialnih oblikah (npr. na papirju). Minimalne varnostne zahteve za priklop v omrežje zNET so na voljo na spletni strani zNET.
Za določene zdravstvene storitve, za katere velja eNaročanje, lahko naročilo prekličete prek spleta. Za ostale zdravstvene storitve, za katere eNaročanje ni omogočeno, pa naročilo prekličete tako, da stopite v stik z izvajalcem zdravstvene dejavnosti, pri katerem ste bili naročeni.
Termin lahko prekličete na podoben način, kot se na njega naročite:
- Lahko pokličete brezplačno telefonsko številko 080 24 45, kjer svetovalcu posredujete ZZZS številko pacienta in številko e-napotnice, ki sta navedeni na potrdilu o izdani e-napotnici. Svetovalec lahko prekliče izbrani termin.
- Lahko obiščete portal https://zvem.ezdrav.si, kjer imate dve izbiri. Lahko prekličete le termin za eno napotnico, tako da vnesete ZZZS številko pacienta in številko e-napotnice, ki sta navedeni na potrdilu o izdani e-napotnici. Če imate kvalificirano digitalno potrdilo, se lahko registrirate v portal zVEM, prekličete termin zdravstvene storitve, in si ogledate tudi druge termine naročenih zdravstvenih storitev.
- Lahko stopite v stik z izvajalcem zdravstvene dejavnosti, ki vam lahko prekliče termin.
Če želite spremeniti termin, je potrebno najprej odpovedati obstoječi termin, nato pa se ponovno naročiti na nov termin. Pri tem pa velja opomniti, da to spremembo lahko storite v roku pet koledarskih dni, drugače napotnica poteče.
V projektu ePosvet sodelujejo pacient, zdravnik družinske medicine in zdravnik specialist.
Elektronska komunikacija v okviru ePosveta med zdravnikom družinske medicine in zdravnikom specialistom prinaša v primerjavi z direktnim srečanjem zdravnik specialist in pacient določene prednosti in določene slabosti.
Prednosti in slabosti ePosveta
