Kako preklicati e-recept, ki je v stanju »v izdajanju«?

Sistem je načrtovan tako, da ne omogoča razveljavitve predpisa, če je ta v stanju »v izdajanju«. Do tega pride, ko ima lekarna na zalogi premalo zdravila, in naredi le delno izdajo.

Če zdravnik želi razveljaviti predpis, lahko iz centralnega sistema prebere, kdo je naredil izdajo. Zdravnik se obrne na lekarno z obrazložitvijo, zakaj želi razveljaviti predpis. Lekarna potem naredi izdajo v celoti z količino 0, e-recept pa preide v stanje »porabljen«.

Neujemanje količine zdravila pri farmacevtu in zdravniku

Če se količina zdravila v lekarni ne ujema s količino predpisanega zdravila s strani zdravnika, je verjetno vzrok v vizualizaciji eRecepta v lokalni informacijski rešitvi. Programska hiša, ki skrbi za lokalno rešitev, mora poskrbeti, da se v lokalnem sistemu prikaže merodajno število predpisane količine. Stanje v centralnem sistemu se lahko s poizvedbo preveri tako pri zdravniku kot pri farmacevtu, in bo vedno odražalo realno stanje.

Kako lahko uporabnik aktivira kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) na profesionalni kartici (PK)?

Za aktivacijo kvalificiranega digitalnega potrdila na profesionalni kartici potrebujete dokument, ki ste ga dobili ob prejemu kartice. V njem se nahajajo kode za aktivacijo. Pri aktivaciji sledite postopku, ki je opisan v navodilih za namestitev rešitve eRecept, ali pa uporabite navodila, ki jih je pripravil ZZZS.
Nasvet ZZZS: pred aktivacijo kvalificiranega digitalnega potrdila na profesionalni kartici posodobite programsko opremo Gemalto na novejšo različico 6.1.
Opozorilo: za aktivacijo kvalificiranega digitalnega potrdila na profesionalni kartici, in vprašanja povezana s tem, je pristojen Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS). Če pride do večkratnega nepravilnega vnosa, se kartica lahko zaklene, zato se pred zadnjim od treh poskusov obrnite na tehnično službo ZZZS, ki vam bo dala ustrezna navodila (kontaktni podatki http://ca.zzzs.si/pk/).