V spletni aplikacij preverite, ali je poročilo vpisano. Izberite »Poročila« in preverite, ali za ta mesec obstaja poročilo. Če poročila ni, še enkrat preverite stanje v zaledni aplikaciji. Če zaledna (lokalna) aplikacija sporoča napako pri pošiljanju, se obrnite na ponudnika zaledne aplikacije. Če je pri pošiljanju poročila v zaledni aplikaciji vse v redu, se obrnite na projektno pisarno v NIJZ. Če je pri oddaji poročila prišlo do napake, bo projektna pisarna o tem obveščena. Sporočilo pošljite na referencna-ambulanta@nijz.si ali pa pokličite na tel.: 01/586 39 03 ali 01/244 15 46.
Če je vaše poročilo oddano v aplikacijo, potrdila pa niste prejeli, je možen vzrok za težavo neveljaven elektronski naslov referenčne ambulante, zato preverite, ali je vpisan pravi naslov. Sporočilo je lahko tudi v vašem nabiralniku za nezaželeno pošto. Če elektronski naslov ni veljaven, pošljite obvestilo na referencna-ambulanta@nijz.si (s točno navedbo ambulante in elektronskega naslova) ali pa pokličite na tel.: 01/586 39 03 ali 01/244 15 46.