Kontaktne podatke lahko uredite v spletnem portalu zVEM ali mobilni aplikaciji zVEM. V portalu zVEM kliknite na svoje ime desno zgoraj, nato izberite ‘Osebni profil’ in Urejanje kontaktnih podatkov. V mobilni aplikaciji zVEM kliknite na svoje ime desno zgoraj, nato izberite ‘Nastavitve uporabnika’ in ‘Uredi kontakte’. Odpre se meni ‘Kontaktni podatki’, kjer lahko spremenite oz. vnesete želeni podatek. Kontaktni podatek bo vnesen kot ‘nepotrjen’. Na vneseni e-naslov ali telefonsko številko boste nato prejeli geslo za potrditev kontakta. Potem ko vnesete geslo, bo kontakt označen kot ‘potrjen’.
Portal zVEM
- Kako lahko spremenim svoje kontaktne podatke v portalu zVEM?
- Kako se kot državljan prijavim v portal zVEM?
- Ali lahko pooblastim drugo osebo za dostop do mojih podatkov in izvajanje storitev na portalu zVEM?
- Na kakšen način lahko oddam ali prekličem zVEM pooblastilo?
- Kako dolgo velja zVEM pooblastilo?
- Ali lahko zVEM pooblastilo poda tudi moj otrok, ki je starejši od 15 let?
- Ali je zVEM pooblastilo enako kot pooblastilo za zdravstvenega pooblaščenca?
- Dostop do zdravstvenih podatkov v zVEM za nesamostojne osebe med 15. in 18. letom
- Zanima me, ali lahko uporabljam portal zVEM tudi za otroka. Kako lahko pridobim digitalno potrdilo zanj?
- Kako so razvrščeni dokumenti, glede na čas njihovega nastanka? Zakaj se nekateri dokumenti pojavljajo z novejšim datumom, ki se ne ujema s časom zdravstvene obravnave?
- Na koga naj se obrnem za natančnejše podatke o vpogledih v svojo zdravstveno dokumentacijo? Ali lahko pridobim poimenske podatke oseb (zdravstvenih delavcev), ki dostopajo do mojih podatkov?
- Spremenil sem stalno bivališče. Zakaj sprememba ni vidna v portalu zVEM?
- Pri specialističnem pregledu sem prejel izvid, vendar ga ne vidim v razdelku »Dokumenti«. Zakaj?