Izvajalec cepljenja naj se najprej obrne na programsko hišo, ki vzdržuje lokalni ambulantni program (informacijsko rešitev). Programska hiša mora izvajalcu pokazati, na kakšen način lahko preveri, ali so podatki o cepljenju bili poslani v Centralni register podatkov o pacientu in register cepljenja eRCO. Če so podatki bili poslani, mora izvajalec preveriti, ali je prišlo do napake pri pošiljanju.
Izvajalec cepljenja (zdravnik) lahko preveri vpis cepljenja tudi v Povzetku podatkov o pacientu (PPOP). Če podatka o cepljenju ni v PPOP, ga ne bo tudi v registru cepljenja eRCO. Če je podatek o cepljenju na voljo v PPOP, v modulu eRCO pa ne, se obrnite na podporo eZdravja na podpora@ezdrav.si. Enako velja za popravke na podatkih o cepljenjih in brisanje cepljenj.
Izvajalce cepljenja prosimo, da najprej vedno preverijo, ali so bili podatki o cepljenju poslani iz lokalnega ambulantnega programa v eZdravje (CRPP in eRCO). Če so podatki bili poslani, v eRCO pa niso na voljo, se obrnite na podporo eZdravja. Za hitrejše reševanje zahtevka, na varen način sporočite tudi številko KZZ pacienta.