Prijava v portal zVEM za državljane je od 3.5.2021 možna samo prek storitve SI-PASS. Vsi uporabniki so ob prijavi v zVEM preusmerjeni na SI-PASS, kjer lahko za prijavo uporabijo ali kvalificirano digitalno potrdilo ali pa SMS-pass. Uporabniki, ki še nimajo računa SI-PASS, bodo pozvani, da si račun uredijo. Z digitalnim potrdilom to vzame samo minuto časa in se izvede samo enkrat. Uporabniki, ki imajo težave s storitvijo SI-PASS, se lahko obrnejo na pomoč uporabnikom na brezplačni telefonski številki 080 20 02.
Portal zVEM
- Dostop do zdravstvenih podatkov v zVEM za nesamostojne osebe med 15. in 18. letom
- Spremenjene zahteve za registracijo v portal zVEM
- Vpogled v zdravstvene podatke otroka in EU digitalno COVID potrdilo v primeru podaljšane starševske pravice
- Kako se prijavim in registriram v portal zVEM?
- Kako so razvrščeni dokumenti, glede na čas njihovega nastanka? Zakaj se nekateri dokumenti pojavljajo z novejšim datumom, ki se ne ujema s časom zdravstvene obravnave?
- Kako se kot državljan prijavim v portal zVEM?
- Na koga naj se obrnem za natančnejše podatke o vpogledih v svojo zdravstveno dokumentacijo? Ali lahko pridobim poimenske podatke oseb (zdravstvenih delavcev), ki dostopajo do mojih podatkov?
- Reševanje težav z dostopom do zVEM za fizične osebe v primeru težav z odjemalskim potrdilom
- Spremenil sem stalno bivališče. Zakaj sprememba ni vidna v portalu zVEM?
- Pri specialističnem pregledu sem prejel izvid, vendar ga ne vidim v razdelku »Dokumenti«. Zakaj?
- Zanima me, ali lahko uporabljam portal zVEM tudi za otroka. Kako lahko pridobim digitalno potrdilo zanj?