Najprej se poišče osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«. Najprej preverite, ali oseba, ki jo želite vnesti, že obstaja v bazi. V primeru, da iskanje ne vrne zadetkov, kreirate nov zapis v bazi z gumbom “Vpis nove osebe”. Odprlo se vam bo okno “Osebni podatki”. Osebne podatke o osebi lahko avtomatsko pridobite iz RPPE s klikom na gumb “Pridobi iz RPPE”. Izpolniti morate vsa polja označena z *.
Ko je oseba vpisana v evidenci oseb IPPO, se lahko evidentira Individualna obravnava na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Individualne obravnave« s klikom na akcijo »Vnos individualne obravnave«. Izberete individualno obravnavo pogovorna ura (2-POGOVOR).
Najprej se poišče osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«.
Ko je oseba vpisana v evidenci oseb IPPO, se lahko evidentira Individualna obravnava na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Individualne obravnave« s klikom na akcijo »Vnos individualne obravnave«.
Osebo se lahko razvrsti na tiste delavnice, kjer ni zahtevan napotni dokument na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice« s klikom na akcijo »Dodaj v čakalnico brez napotnega dokumenta«. V primeru, ko je priporočljiva udeležba na delavnici, kjer je zahtevan napotni dokument, se osebo usmeri v ADM na preventivni pregled po napotni dokument.
Napotitve s strani psihiatrov, kliničnih psihologov in psihologov se opravljajo z ročnim vnosom Napotnega dokumenta na izbrani osebi, ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, zavihku »Delavnice« z akcijo »+Ročni vnos napotnega dokumenta«, kjer je potrebno ročno vpisati napotitev. Kot Napotni zdravnik/dipl. m. s. se vpiše psihiater, klinični psiholog oziroma psiholog, ki je osebo napotil. Ko je napotni dokument »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu« shranjen s statusom napotnega dokumenta “Pregledan” je kandidat v čakalnici za razvrščanje.
Najprej se poišče napoteno osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«.
- Če osebe ni v evidenci IPPO, se jo na novo vpiše z akcijo »+Vpis nove osebe« na ekranu »OS10 – Iskanje osebe«. Podatki se pridobijo preko RPPE s klikom na akcijo »Pridobi podatke iz RPP« na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«.
- Nato se s klikom na zavihku »Delavnice« klikne na akcijo »+Ročni vnos napotnega dokumenta« in ročno vpiše podatke na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«. S spremembo statusa v »Pregledan«, se oseba pojavi v čakalnicah za razvrščanje na delavnice, na katere je preko napotnega dokumenta napotena.
- Če napotni dokument ni označen kot pregledan, se na osebi to ne vidi. Napotni dokument se najde v meniju »Napotni dokumenti«, kjer se dokument pregleda in lahko spremeni status.
- Če je oseba v evidenci IPPO, vedno najprej preverite, da slučajno že nima kakega napotnega dokumenta v meniju »Napotni dokumenti«, kjer so vidni vsi prejeti napotni dokumenti, tako ročno vpisani kot preneseni iz CRPP. Če za izbrano osebo ni nobenega prejetega ali pregledanega – odprtega napotnega dokumenta, se le ta ročno evidentira na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe« kot je opisano zgoraj.
Pristojna oseba v CKZ z vlogo koordinator mora najprej vpisati in urediti podatke vse izvajalce v svojem CKZ. Definirati in vzdrževati lokacije, kjer se izvajajo nemedikamentozne obravnave. Po potrebi lahko definira tudi dneve, ure in lokacije specifičnih srečanj na izbranih delavnicah, ki se organizacijsko v izbranem CKZ vedno izvajajo na isti termin in na istih lokacijah.
Omenjeno se ureja znotraj menija »Administracija šifrantov«.
Če opazite težave s prenosom napotnih dokumentov iz vašega zalednega IS v IPPO, morate najprej pridobiti naslednje podatke za težavne napotne dokumente:
- Šifro napotnega dokumenta,
- DocumentID, kot je bil kreiran v CRPP => tega podatka sami ne vidite, zato se morate povezati s skrbnikom zalednega sistema, ki tudi prvi preveri, če je šlo vse naprej na vaši strani.
Ko boste podatka pridobili, odprite zahtevo na strani https://podpora.ezdrav.si in ju v obrazcu za pomoč posredujte na podporo za eZdravje.
Obračun delavnic se izvaja v zalednem sistemu vašega zdravstvenega doma. To je eden od naštetih: ProMedica, Hipokrat, ISOZ21/BIRPIS21.
Uporabnik oziroma izvajalec, ki je v vaši organizaciji zadolžen za izvedbo obračuna delavnic, mora imeti na varnostni shemi dodatno vlogo, IPPOWS_DELAVNICE .
Vlogo lahko dodaja nadzornik varnostne sheme v vaši organizaciji.
To stori pod administracija uporabnikov, kjer izbere uporabnika nato pa ima možnost dodajanja vlog.
Postopek je razviden iz spodnjih slik.
Slike so narejene na testni varnostni shemi. Za produkcijsko uporabo morate postopek izvesti na produkcijski varnostni shemi.
- Prijava v VS + klik na »Administracija uporabnikov«
- v polje »Id RIZDDZ« vpišite šifro uporabnika, kateremu želite nastaviti/urediti pravice

2. V oknu za urejanje je potrebno izbrati naslednje:

3. Na koncu OBVEZNO klik na »Dodaj izbrane pravice« + spodaj klik na »Potrdi«
4. Končno preverjanje – na seznamu s pravicami mora biti:

Če organizacija nima nadzornika varnostne sheme, je potrebno urediti vlogo da nadzornika pridobi.
Potrebno je posredovati elektronsko in pisno vlogo.
Elektronsko vlogo lahko oddate na naslovu https://euez.ezdrav.si/VS.web/ V levem spodnjem delu kliknite na moder okvirček “VS_nadzornik_organizacije”. To bo odprlo vlogo, kjer morate izbrati še tip organizacije in svojo organizacijo (v spodnjem delu pustite izbrano “VS” – to je Varnostna shema). Vlogo morate podpisati s svojim kvalificiranim digitalnim potrdilom, ki se zato mora nahajati na računalniku, ki ga uporabljate oz. mora biti priklopljen čitalec profesionalnih kartic in vstavljena kartica.
Pisno vlogo posredujte na naslov Nacionalni inštitut za javno zdravje (za eZdravje), Trubarjeva 2, 1000 Ljubljana. Obrazec je na voljo na spletni povezavi http://www.ezdrav.si/uporabniska-navodila/ (Obrazec za vpis pooblastil za nadzornika).
Potrebno je izpolniti vse tabele (podatki o izvajalcu zdravstvene dejavnosti, podatki o nadzorniku/-ih, podatki o zakonitem zastopniku) ter dodati podpise in žig, kjer je to označeno. Tabelo za odvzem pooblastil izpolnite le v kolikor želite obstoječemu nadzorniku pooblastila odvzeti.
V kolikor želite pospešiti sam postopek, nam lahko skenirano pisno vlogo posredujete na elektronski naslov euez@nijz.si. Fizično pisno vlogo morate vseeno poslati na zgoraj naveden naslov.
Najprej mora koordinator CKZ za vse ostale uporabnike pridobiti VS ID (identifikacijska šifra uporabnika iz varnostne sheme) iz varnostne sheme. To stori s pomočjo nadzornika varnostne sheme v svoji organizaciji. Postopek je sledeč:
- Nadzornik pridobi ID VS izbranega uporabnika na pregledu Administracija uporabnikov, kjer uporabnika najde in odpre. ID VS se nahaja v URL naslovu, kjer je zapis userId kot je prikazano na sliki in
- jo sporoči uporabniku in / ali koordinatorju.
Pomembno: v primeru potrditve vloge v varnosti shemi je v url naslovu drug ID, ki ni pravi! Vedno ga glej v razdelku Administracija uporabnikov!

Ko pridobite vse potrebne VS ID številke, se koordinator CKZ prijavi v IPPO aplikacijo in doda uporabnike po sledečem postopku:
- S klikom na meni Administracija šifrantov in pod meni – Izvajalcev CKZ, se odpre transakcija »AD20 – Šifrant izvajalcev CKZ«, kjer mora vsak koordinator izbranega CKZ ročno vpisati vse svoje izvajalce CKZ, ki bodo aplikacijo uporabljali.

Primer slike: seznam vpisanih izvajalcev v izbranem CKZ
- Novega izvajalca vpiše s klikom na gumb »Novi izvajalec«. Odpre se transakcija za vnos novega izvajalca.

Ključno za vnos izvajalca je ID VS, ki ga mora koordinator CKZ po predhodno opisanem postopku pridobiti od nadzornika varnostne sheme.
Ta podatek koordinator ročno vpiše na ekranu za vnos izvajalca.
Dogovorjenega koordinatorja vsakega CKZ je kot izvajalca v IPPO aplikacijo že predhodno vnesel skrbnik aplikacije. Koordinator CKZ si mora urediti le vlogo IPPO_KOORDINATOR v varnostni shemi in dostop do aplikacije mu mora delovati. Ta oseba je hkrati odgovorna, da v IPPO aplikacijo, kot izvajalce, vpiše še ostale uporabnike v svojem CKZ. Uporabniki si morajo urediti zahtevo za ustrezno vlogo v varnostni shemi, ki jo nato potrdi nadzornik varnostne sheme.