Zaključevanje napotnih dokumentov.

Ko je oseba razvrščana na vse potrebne delavnice, ima koordinator možnost zaključitve napotnega dokumenta, tako da na pregledanem napotnem dokumentu, na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«, na zavihku »Napotitve«, spremeni status v »Obdelan« in spremembo shrani.

Kje dobimo informacijo ali oseba že obiskuje delavnico?

Na ekranu »NO11 – Čakalnica za razvrščanje«, je podatek »Obiskuje/Razvrščen«, ki služi kot pomoč v primeru, če želite preveriti, ali udeleženec obiskuje še kako delavnico, ne glede na CKZ. V primeru, da udeleženec obiskuje še kako delavnico, bo v tem polju vrednost DA, sicer pa vrednost NE.

Več informacij dobite na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice«, kjer je tudi možnost prikaza vseh delavnic s klikom na akcijo »+Prikaži vse delavnice«. S pomočjo filtrov v stolpcih, lahko na hitro poiščete določene podatke.

Kaj storiti, če se oseba ne odzove na vabilo na delavnico ali če prekliče udeležbo?

Na udeležbi osebe na delavnici na ekranu »NM20 – Pregled podrobnosti osebe« na zavihku »Poročilo o obravnavi« ustrezno spremenite status udeležbe v:

  • Ni odziva: če oseba ne pride na delavnico in se ne odziva na vabila;
    • v primeru, da jo želite še vabiti, se jo vrne v čakalnico s klikom na »Vrni osebo v čakalnico; v tem primeru se Poročila o obravnavi ne posreduje v CRPP;
    • če pa osebe ne boste več vabili, se Poročilo o obravnavi posreduje v CRPP.
  • Preklic: če se oseba ne želi in se ne bo udeležila delavnice, na katero je napotena, se evidentira preklic in se Poročilo o obravnavi posreduje v CRPP.

Do omenjenega ekrana se lahko dostopa na več načinov:

  • Preko delavnice – ekrana »NM10 – Pregled podrobnosti delavnice«, zavihkov »Osebe na delavnici« in »Izvajanje srečanj« z dvoklikom na izbrano osebo v seznamu ALI

Preko osebe – ekrana »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, zavihka »Delavnice« z dvoklikom na izbrano delavnico, na katero je oseba dodana (ima udeležbo).

Kaj storiti, če je prišlo do podvojenega napotnega dokumenta?

Ko gre za ročni vpis napotnega dokumenta, lahko spremenite status v »Brisan«. To izvedete na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«, na zavihku »Napotitve« po kliku na akcijo »Odpri za urejanje«, s spremembo statusa napotnega dokumenta v »Brisan« in s klikom na akcijo »Shrani«.

Ko gre za prenesen napotni dokument iz CRPP, brisanje ni dovoljeno, ker je dokument dostopen tako osebnim zdravnikom kot pacientom.

V tem primeru je potrebno na podvojenem napotnem dokumentu odstraniti vse napotitve na delavnice, ker drugače ne bo dovoljeno shraniti tak zapis in dodati neko delavnico, na katero oseba še ni razvrščena. Nato pa zapis v čakalnici preklicati in vpisati razlog brisanja.

Na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice« izberete omenjeni zapis v čakalnici in kliknite na akcijo »Preklic udeležbe«,

  • vpišete razlog preklica udeležbe na ekranu »NM30 – Preklic udeležbe na izbrani delavnici«, shranite zapis in Poročilo o obravnavi pošljete v CRPP.

Kako evidentirati pogovorno uro za osebo, o kateri vemo le osebne kontaktne podatke?

Najprej se poišče osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«. Najprej preverite, ali oseba, ki jo želite vnesti, že obstaja v bazi. V primeru, da iskanje ne vrne zadetkov, kreirate nov zapis v bazi z gumbom “Vpis nove osebe”. Odprlo se vam bo okno “Osebni podatki”. Osebne podatke o osebi lahko avtomatsko pridobite iz RPPE s klikom na gumb “Pridobi iz RPPE”. Izpolniti morate vsa polja označena z *.

Ko je oseba vpisana v evidenci oseb IPPO, se lahko evidentira Individualna obravnava na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Individualne obravnave« s klikom na akcijo »Vnos individualne obravnave«. Izberete individualno obravnavo pogovorna ura (2-POGOVOR).

Kaj storiti, če se oseba sama oglasi v CKZ brez napotnega dokumenta?

Najprej se poišče osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«.

Ko je oseba vpisana v evidenci oseb IPPO, se lahko evidentira Individualna obravnava na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Individualne obravnave« s klikom na akcijo »Vnos individualne obravnave«.

Osebo se lahko razvrsti na tiste delavnice, kjer ni zahtevan napotni dokument na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice« s klikom na akcijo »Dodaj v čakalnico brez napotnega dokumenta«. V primeru, ko je priporočljiva udeležba na delavnici, kjer je zahtevan napotni dokument, se osebo usmeri v ADM na preventivni pregled po napotni dokument.

Kakšen je postopek evidentiranja napotnega dokumenta s strani psihiatra, kliničnega psihologa ali psihologa?

Napotitve s strani psihiatrov, kliničnih psihologov in psihologov se opravljajo z ročnim vnosom Napotnega dokumenta na izbrani osebi, ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, zavihku »Delavnice« z akcijo »+Ročni vnos napotnega dokumenta«, kjer je potrebno ročno vpisati napotitev. Kot Napotni zdravnik/dipl. m. s. se vpiše psihiater, klinični psiholog oziroma psiholog, ki je osebo napotil. Ko je napotni dokument »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu« shranjen s statusom napotnega dokumenta “Pregledan” je kandidat v čakalnici za razvrščanje.

Kakšen je postopek evidentiranja papirno prejetega napotnega dokumenta?

Najprej se poišče napoteno osebo znotraj menija »Načrtovanje obravnave« s klikom na podmeni »Iskanje osebe«.

  • Če osebe ni v evidenci IPPO, se jo na novo vpiše z akcijo »+Vpis nove osebe« na ekranu »OS10 – Iskanje osebe«. Podatki se pridobijo preko RPPE s klikom na akcijo »Pridobi podatke iz RPP« na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«.
    • Nato se s klikom na zavihku »Delavnice« klikne na akcijo »+Ročni vnos napotnega dokumenta« in ročno vpiše podatke na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«. S spremembo statusa v »Pregledan«, se oseba pojavi v čakalnicah za razvrščanje na delavnice, na katere je preko napotnega dokumenta napotena.
      • Če napotni dokument ni označen kot pregledan, se na osebi to ne vidi. Napotni dokument se najde v meniju »Napotni dokumenti«, kjer se dokument pregleda in lahko spremeni status.
    • Če je oseba v evidenci IPPO, vedno najprej preverite, da slučajno že nima kakega napotnega dokumenta v meniju »Napotni dokumenti«, kjer so vidni vsi prejeti napotni dokumenti, tako ročno vpisani kot preneseni iz CRPP. Če za izbrano osebo ni nobenega prejetega ali pregledanega – odprtega napotnega dokumenta, se le ta ročno evidentira na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe« kot je opisano zgoraj.