Kako lahko prekličem termin pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ali pa ga spremenim?

Za določene zdravstvene storitve, za katere velja eNaročanje, lahko naročilo prekličete prek spleta. Za ostale zdravstvene storitve, za katere eNaročanje ni omogočeno, pa naročilo prekličete tako, da stopite v stik z izvajalcem zdravstvene dejavnosti, pri katerem ste bili naročeni.

Termin lahko prekličete na podoben način, kot se na njega naročite:

  • Lahko pokličete brezplačno telefonsko številko 080 24 45, kjer svetovalcu posredujete ZZZS številko pacienta in številko e-napotnice, ki sta navedeni na potrdilu o izdani e-napotnici. Svetovalec lahko prekliče izbrani termin.
  • Lahko obiščete portal https://zvem.ezdrav.si, kjer imate dve izbiri. Lahko prekličete le termin za eno napotnico, tako da vnesete ZZZS številko pacienta in številko e-napotnice, ki sta navedeni na potrdilu o izdani e-napotnici. Če imate kvalificirano digitalno potrdilo, se lahko registrirate v portal zVEM, prekličete termin zdravstvene storitve, in si ogledate tudi druge termine naročenih zdravstvenih storitev.
  • Lahko stopite v stik z izvajalcem zdravstvene dejavnosti, ki vam lahko prekliče termin.

Če želite spremeniti termin, je potrebno najprej odpovedati obstoječi termin, nato pa se ponovno naročiti na nov termin. Pri tem pa velja opomniti, da to spremembo lahko storite v roku pet koledarskih dni, drugače napotnica poteče.