Kaj se zgodi, če naročilo odpovem brez navedbe razlogov?

Kaj se zgodi, če pacient pri odpovedi naročila na seznamu razlogov izbere “Brez navedbe razlogov”?

Če napotnica ima stopnjo nujnosti “redno” ali “hitro”:

– Pacient lahko enkrat neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo do 10 dni pred terminom.
– Če pacient drugič neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo do 10 dni pred terminom, bo naročilo odpovedano, napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.
– Če pacient neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo manj kot 10 dni pred terminom, bo naročilo odpovedano,  napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.

Če napotnica ima stopnjo nujnosti “zelo hitro”:

– Če pacient neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo ne glede na to, koliko je dni pred terminom, bo naročilo odpovedano,  napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.