Izvajalec zdravstvene dejavnosti, v okviru katerega je bila izdana napotna listina, zagotovi, da se pacienta v ordinacijskem času naroči prek sistema eNaročanje na zdravstveno storitev na prvi prosti termin oziroma okvirni termin pri izvajalcu, ki ga izbere pacient. Navedena obveznost velja, če se pacient strinja, da ga naroči izvajalec. To ne velja za izvajalce zdravstvene dejavnosti z manj kot petimi izdajatelji napotnih listin.
eNaročanje
- Kontrola roka za predložitev napotnice in roka za naročanje
- Napotnici je potekla veljavnost. Kako obstoječe naročilo prenesti na novo, veljavno napotnico?
- Kdo lahko prekliče izdano napotnico?
- Odpoved naročil, ki niso realizirana 30 dni po točnem terminu
- Veljavnost enkratne napotnice v različici v3 eNaročanja
- Kaj je trajna napotnica in kdo jo lahko izda?
- Kako pridobim potrdilo o izdani e-napotnici?
- Kako omogočiti eNaročanje znotraj omrežja zNET?
- Ali moram po priklopu v omrežje zNet spremeniti še kakšno nastavitev?
- Kaj je okvirni termin?
- Napotnica je v napačnem statusu. Ali je možna reaktivacija?
- Zdravnik mi je izdal e-napotnico. Kako se lahko naročim na zdravstveno storitev?
- Kako lahko preverim čakalne dobe?
- Kakšne so posledice, če se ne morem oglasiti v dogovorjenem terminu?
- Prejel sem e-napotnico. Koliko časa imam, da se naročim na zdravstveno storitev?
- Kako lahko natisnem potrdilo o izdani e-napotnici in potrdilo o naročilu?
- Kako lahko prekličem termin pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ali pa ga spremenim?
- Pravila naročanja za e-napotnice
- Kje si lahko ogledam proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti?
- Kaj se zgodi, če naročilo odpovem brez navedbe razlogov?
- Zakaj sistem eNaročanja prekliče e-napotnico?
- Ali me mora izvajalec zdravstvene dejavnosti, pri katerem je bila izdana e-napotnica, tudi naročiti na zdravstveno storitev?
- Ali moram potrdilo o izdani e-napotnici posredovati izvajalcu zdravstvene dejavnosti, kjer sem se naročil?
- Ali se lahko prenaročim k izvajalcu zdravstvene storitve, ki ima krajšo čakalno dobo za predpisano storitev?
- Kako lahko pacient preveri točnost svojih kontaktnih podatkov?
- Ali mi zdravnik lahko napiše tudi papirnato napotnico?
- Kje lahko dobim pomoč in več informacij o eNaročanju?
- Kdaj začne teči veljavnost večkratne e-napotnice, izdane za določeno obdobje?
- Kako lahko izvajalec zdravstvene dejavnosti obvesti pacienta o naročenem terminu?
- Če me specialist želi naročiti na kontrolni pregled izven obdobja veljavnosti napotnice, ali to lahko naredi? Kje dobim napotnico za tak kontrolni pregled?
- Ali mi zdravnik lahko izda novo napotnico, če bo stara napotnica potekla?
- Če me specialist želi napotiti na novo storitev, ali moram k svojemu osebnemu zdravniku po napotnico za to storitev?
- Kdaj pride do spremembe stopnje nujnosti in triaže napotnice?
- Kaj če izvajalca zdravstvene dejavnosti, kamor bi se želel naročiti, ni na seznamu izvajalcev, ki neko storitev opravljajo?
- Nekateri termini, ki so prikazani na straneh eNaročanja, so napačni. Kako to? Komu lahko sporočim ugotovljene nepravilnosti?
- Ali lahko eNaročanje uporabljam tudi za otroka?
- Kdaj pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti velja možnost prostega sprejema pacientov?
- Izvajalec pravi, da ne omogoča e-naročanja za storitve, ki jih drugi izvajalci ponujajo prek sistema eNaročanja.
- Kako izvajalci zdravstvene dejavnosti lahko sami preverijo čakalne dobe za zdravstvene storitve, ki jih izvajajo?
- Izvajalec zdravstvene dejavnosti želi umik iz sistema eNaročanje. Kaj mora storiti in kako prenesti paciente k drugemu izvajalcu?
- Navodila za pridobitev digitalnih potrdil za strežnike eNaročanja pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
- Kakšne so prednosti e-naročanja, glede na to, da še vedno potrebujem papirnato potrdilo s številko e-napotnice, in da se na nekatere zdravstvene storitve ni mogoče naročiti elektronsko?
- Kaj je eNaročanje?