Nedokončan vprašalnik ali test lahko začasno shranite, tudi če ni izpolnjen do konca. Za ta namen obstaja gumb: Odgovori drugič, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu vprašalnika/testa. Ko boste naslednjič kliknili na vprašalnik/test, se bodo odgovori, ki ste jih že vnesli in kliknili na gumb Odgovori drugič, ohranili.
Archives: FAQ
Kje dobim QR kodo za skeniranje s tablico?
Ikona za QR kodo se pojavlja na levi strani naziva vprašalnika ali testa. S klikom nanjo se odpre, nato pa jo poskenirate z aplikacijo, nastavljeno na tablici. Če QR kode ob vprašalniku ali testu ni, pomeni, da test ali vprašalnik ni mišljen za izpolnjevanje s tablico.
Kaj je vsebina SMS obveščanja in čemu je namenjeno?
SMS obveščanje je implementirano kot opomnik udeležencem na prihajajoča srečanja delavnic, ki jih obiskuje.
Pogoj za avtomatsko generiranje SMS-a je, da ima oseba na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, označeno Obveščanje SMS in v pravem formatu vpisano telefonsko številko.
SMS se posreduje za vsako srečanje delavnice posebej, en dan prej, ob 9. uri zjutraj.
Vsebina obvestila je naslednja: Spoštovani! Ne zamudite srečanja, ki bo jutri, “datum srečanja” ob “ura srečanja“, na lokaciji “naziv lokacije“. CKZ “Naziv CKZ“.
Vsa ostala obveščanja v primeru sprememb urnikov, prekinitvah delavnic, sprememb lokacij ipd. se izvajajo na način, ki ga CKZ uporablja za obveščanje pacientov (telefonski klici, dopisi po pošti ipd.) in ni podrto v aplikaciji IPPO.
Kako je z beleženjem oseb, ki so na delavnico brez napotitve prišle naknadno?
V takem primeru lahko uporabite listo prisotnosti in vprašalnike v papirni obliki in osebe naknadno vnesete v IPPO.
Kako se udeležencem določi termin individualnega srečanja na izbrani delavnici?
Na delavnicah, ki niso individualne in imajo razpisana individualna svetovanja ali krajša individualna svatovanja, je potrebno nujno za vsakega udeleženca posebej dogovoriti in evidentirati individualni termin.
Ta se določi na ekranu »NM21 – Evidentiranje udeležbe osebe na srečanju«, tako da se ročno vpiše »Termin srečanja« in označi, da gre za »Individualni termin«. Ko se oseba udeleži srečanja, se status spremeni v »Prisoten«.
Do ekrana dostopate na več načinov:
- Preko delavnice »NM10 – Pregled podrobnosti delavnice«, zavihka »Izvajanje srečanj« ALI
- Preko udeležbe »NM20 – Pregled podrobnosti udeležbe«, zavihka »Srečanja«
- z izbiro individualnega srečanja in s klikom na akcijo
, ki se nahaja v vsaki vrstici pri vsakem udeležencu posebej, v stolpcu »Status udeležbe«. Po evidentiranju se poleg zapiše tudi status.
- z izbiro individualnega srečanja in s klikom na akcijo
Zaključevanje napotnih dokumentov.
Ko je oseba razvrščana na vse potrebne delavnice, ima koordinator možnost zaključitve napotnega dokumenta, tako da na pregledanem napotnem dokumentu, na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«, na zavihku »Napotitve«, spremeni status v »Obdelan« in spremembo shrani.
Dodajanje napotitev na že pregledani napotni dokument.
V primeru, ko je obseg pooblastila »Ni omejen«, je dovoljeno na napotnem dokumentu v statusu »Prejet« ali »Pregledan« dodajati napotitve na nove delavnice, a le do 6 mesecev po opravljenem pregledu. Kasneje ne.
Kje dobimo informacijo ali oseba že obiskuje delavnico?
Na ekranu »NO11 – Čakalnica za razvrščanje«, je podatek »Obiskuje/Razvrščen«, ki služi kot pomoč v primeru, če želite preveriti, ali udeleženec obiskuje še kako delavnico, ne glede na CKZ. V primeru, da udeleženec obiskuje še kako delavnico, bo v tem polju vrednost DA, sicer pa vrednost NE.
Več informacij dobite na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice«, kjer je tudi možnost prikaza vseh delavnic s klikom na akcijo »+Prikaži vse delavnice«. S pomočjo filtrov v stolpcih, lahko na hitro poiščete določene podatke.
Kaj storiti, če se oseba ne odzove na vabilo na delavnico ali če prekliče udeležbo?
Na udeležbi osebe na delavnici na ekranu »NM20 – Pregled podrobnosti osebe« na zavihku »Poročilo o obravnavi« ustrezno spremenite status udeležbe v:
- Ni odziva: če oseba ne pride na delavnico in se ne odziva na vabila;
- v primeru, da jo želite še vabiti, se jo vrne v čakalnico s klikom na »Vrni osebo v čakalnico; v tem primeru se Poročila o obravnavi ne posreduje v CRPP;
- če pa osebe ne boste več vabili, se Poročilo o obravnavi posreduje v CRPP.
- Preklic: če se oseba ne želi in se ne bo udeležila delavnice, na katero je napotena, se evidentira preklic in se Poročilo o obravnavi posreduje v CRPP.
Do omenjenega ekrana se lahko dostopa na več načinov:
- Preko delavnice – ekrana »NM10 – Pregled podrobnosti delavnice«, zavihkov »Osebe na delavnici« in »Izvajanje srečanj« z dvoklikom na izbrano osebo v seznamu ALI
Preko osebe – ekrana »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, zavihka »Delavnice« z dvoklikom na izbrano delavnico, na katero je oseba dodana (ima udeležbo).
Kaj storiti, če je prišlo do podvojenega napotnega dokumenta?
Ko gre za ročni vpis napotnega dokumenta, lahko spremenite status v »Brisan«. To izvedete na ekranu »NO01 – Podatki o napotnem dokumentu«, na zavihku »Napotitve« po kliku na akcijo »Odpri za urejanje«, s spremembo statusa napotnega dokumenta v »Brisan« in s klikom na akcijo »Shrani«.
Ko gre za prenesen napotni dokument iz CRPP, brisanje ni dovoljeno, ker je dokument dostopen tako osebnim zdravnikom kot pacientom.
V tem primeru je potrebno na podvojenem napotnem dokumentu odstraniti vse napotitve na delavnice, ker drugače ne bo dovoljeno shraniti tak zapis in dodati neko delavnico, na katero oseba še ni razvrščena. Nato pa zapis v čakalnici preklicati in vpisati razlog brisanja.
Na ekranu »OS20 – Pregled podrobnosti osebe«, na zavihku »Delavnice« izberete omenjeni zapis v čakalnici in kliknite na akcijo »Preklic udeležbe«,
- vpišete razlog preklica udeležbe na ekranu »NM30 – Preklic udeležbe na izbrani delavnici«, shranite zapis in Poročilo o obravnavi pošljete v CRPP.