Uporabnik ne more dostopati do spletnega obrazca za oddajo vloge v varnostni shemi. Kako lahko odpravi težavo?

Če je uporabnik po vpisu naslova spletne strani varnostne sheme izbral digitalno potrdilo, in se je prikazalo obvestilo, da spletne strani ni mogoče prikazati, potem je morda prišlo do težave pri dostopu do digitalnega potrdila. Če uporabnik uporablja digitalno potrdilo na pametni kartici, je potrebno pri upravitelju kartičnih potrdil preveriti, ali je dostop omogočen. V primeru, da uporabnik uporablja čitalec pametnih kartic Gemalto, lahko to preveri tako, da na zavihku »Potrdila« poišče potrdilo »HPC-Qualified« potrdilo, klikne gumb »Prijava« in vnese številko PIN.

Če prijava ne uspe, naj uporabnik sledi postopku za omogočitev dela s profesionalnimi karticami ZZZZ na spletni strani https://podpora.ezdrav.si/faq/kako-omogociti-delo-s-profesionalnimi-karticami-zzzs-za-prijavo-v-spletne-aplikacije/.

Uporabnik bo delal v različnih enotah znotraj organizacije. Kaj mora narediti?

Dodeljene pravice veljajo v vseh enotah oz. oddelkih v istem zavodu. V zgornjih odgovorih je opisano, kako pridobiti pravico. V primeru, kadar uporabnik dela v več enotah v istem zavodu, ni potrebno oddati vloge za vsako enoto posebej, pač pa lahko odda samo eno vlogo, tako da v spustnem seznamu organizacij izbere organizacijo, ki predstavlja njegov zavod.

Uporabnik nujno potrebuje pravice za delo z rešitvami eZdravja, prijava zaposlitve v RIZDDZ je že podana, vendar pravic še nima.

Podatki iz registra RIZDDZ se osvežijo enkrat dnevno. V kolikor uporabnik še nima pravic, lahko zaprosi za začasne pravice na naslovu https://euez.ezdrav.si/VS.web/.
Prošnjo bo v pregled prejel nadzornik organizacije, ki prošnjo lahko potrdi.

Mehanizem pridobitve začasnih pravic je namenjen zgolj za premostitev obdobja do vpisa zaposlitve v RIZDDZ. Dodeljena pravica je veljavna 21 dni.

Kakšen je splošni postopek, s katerim pacient poda privolitev v medicine dela, prometa in športa?

Pacient se odloči, da bo dovolil vpogled v dokumentacijo zdravniku medicine dela, prometa in športa.

  1. Odgovorna oseba pri registriranem izvajalcu zdravstvene dejavnosti pacientu predloži v podpis obrazec.  Ob privolitvi pacient navede časovno obdobje, na katerega se privolitev nanaša.
  2. Odgovorna oseba v informacijskem sistemu izvajalca zdravstvene dejavnosti (v skladu s funkcionalnostmi sistema) izpolni elektronski obrazec, v katerem v skladu s pacientovo pisno oz. ustno privolitvijo označi, da pacient dovoli vpogled v dokumentacijo.
  3. Izpolnjen obrazec se v elektronski obliki shrani v CRPP.
  4. S tem se v CRPP samodejno izvedejo nastavitve, s katerimi je zdravnikom omogočen vpogled v pacientovo dokumentacijo v skladu z njihovimi strokovnimi pooblastili, in sicer za časovno obdobje, ki ga je pacient navedel na podpisanem obrazcu ali z ustno privolitvijo. Privolitev lahko pacient poda za določenega zdravnika ali za ustanovo.
  5. V kolikor je pacient podal pisno privolitev v papirni obliki, lahko odgovorna oseba shrani podpisan obrazec med lastno dokumentacijo izvajalca zdravstvene dejavnosti (kot dokazilo, da je pacient dejansko dal privolitev).

Pri specialističnem pregledu sem prejel izvid, vendar ga ne vidim v razdelku »Dokumenti«. Zakaj?

Podatki so vidni na portalu zVEM, če so jih izvajalci zdravstvene dejavnosti shranili v Centralni register podatkov o pacientih. Možno je, da zdravniki, ki so vas obravnavali, niso ničesar zapisali oz. so podatke shranili samo v lokalni informacijski sistem, niso pa jih posredovali v CRPP.

Nekatere večje ustanove in večina zasebnih zdravstvenih izvajalcev še ne pošilja podatkov v CRPP. Najpogosteje je razlog v tem, da še niso ustrezno prilagodili lokalnih informacijskih  sistemov.

Predlagamo vam, da v se zvezi z manjkajočimi podatki obrnete na zdravstvene ustanove, kjer ste bili obravnavani.