Skip to content
Podpora eZdravja
Modra številka (080 72 99)
Modra številka (080 72 99)
  • Domov
  • Obvestila
  • e-naročanje
  • Obrazci za pomoč
  • Pogosta vprašanja
  • Delovni čas
  • Kontakt
  • HU
  • IT
  • EN
  • SL
Pogosto zastavljena vprašanja

Varnostna shema

  • Obvestilo o spremembah in dopolnitvah Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja
  • Kako omogočiti delo s profesionalnimi karticami ZZZS za prijavo v spletne aplikacije
  • Profesionalna kartica zdravstvenega zavarovanja
  • Navodila za nadzornika organizacije v varnostni shemi
  • Ali organizacija lahko ima več nadzornikov varnostne sheme? Ali je možno poleg kvalificiranih digitalnih potrdil uporabljati tudi PK-NDP, ki jih izdaja ZZZS (profesionalne kartice)?
  • Uporabnik želi dodati novo digitalno potrdilo za avtentikacijo v varnostni shemi eZdravja.
  • Kako v varnostni shemi dodelimo pravice za eNaročanje medicinski sestri, administratorju ali nekomu, ki nima številke RIZDDZ (nekdanje BPI)?
  • Oddaja vloge v varnostno shemo ni uspela. Razpoložljivi certifikati niso prikazani.
  • Na profesionalni kartici (številka kartice 12345678) uporabnik potrebuje pooblastila za branje e-napotnic za storitev eNaročanja. Na ZZZS so uporabnika napotili na skrbnike varnostne sheme. Uporabnika zanima, kakšen je postopek za registracijo.
  • Kako ustrezna oseba v zdravstveni ustanovi dobi pooblastila za nadzornika varnostne sheme?
  • Kdo potrjuje vloge v varnostni shemi?
  • Zdravnik nima pooblastil za izdajanje e-recepta.
  • Lokalna informacijska rešitev, ki uporablja knjižnico IK (IKLib) za komunikacijo s centralnim delom rešitve eRecept, ne more vzpostaviti povezave.
  • Pri oddaji vloge v varnostno shemo se prikaže sporočilo »V varnostni shemi že obstaja uporabnik z istim imenom in priimkom, certifikat pa je različen od tega, ki je sedaj izbran. Kontaktirajte nadzornika organizacije za dodelitev pravic.«
  • Uporabnik ne more dostopati do spletnega obrazca za oddajo vloge v varnostni shemi. Kako lahko odpravi težavo?
  • Kako lahko zdravnik pridobi pravice v varnostni shemi za daljše obdobje in ne samo za 21 dni?
  • Uporabnik pri oddaji prošnje za pridobitev pravic ne najde svoje organizacije v seznamu v varnostni shemi. Kaj lahko naredi?
  • Uporabnik bo delal v različnih enotah znotraj organizacije. Kaj mora narediti?
  • Zaposlitev je bila vpisana v RIZDDZ, vendar uporabnik še vedno nima vseh potrebnih pravic.
  • Uporabnik nujno potrebuje pravice za delo z rešitvami eZdravja, prijava zaposlitve v RIZDDZ je že podana, vendar pravic še nima.
  • Uporabnik potrebuje pravice za uporabo eRecepta in drugih rešitev eZdravja. Kaj mora storiti?

Kako omogočiti delo s profesionalnimi karticami ZZZS za prijavo v spletne aplikacije

Nastavitev Gemalto in Firefox

Nastavitev Gemalto in Chrome

 

eZdravje

  • zVEM
  • eZdrav
  • zNET
  • Čakalne dobe

Pomoč

  • RSS
  • Kontakt
  • Pravna obvestila
  • Piškotki

© 2019 Ministrstvo za zdravje.

Ministrstvo za zdravje

Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. NastavitveV redu
Nastavitve piškotkov

Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med navigacijo po spletnem mestu. Sem spadajo tudi sistemski (obvezni), shranjeni v vašem brskalniku, ki so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletne strani. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno mesto. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Imate tudi možnost, da izključite te piškotke. Odstopanje od nekaterih piškotkov pa lahko vpliva na vašo izkušnjo brskanja.
Necessary
Always Enabled
Sistemski piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani. Ta kategorija vključuje le piškotke, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne lastnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.
Non-necessary
Piškotki, ki morda niso posebej potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo posebej za zbiranje osebnih podatkov uporabnikov prek analitike, oglasov, drugih vdelanih vsebin, se imenujejo piškotki, ki niso potrebni. Pred uporabo teh piškotkov na vaši spletni strani je obvezna privolitev uporabnika.
SAVE & ACCEPT