Vloga za dostop prek VPN je bila odobrena, vendar še vedno ne moremo pošiljati podatkov v CRPP.

Odvisno od izbranega načina povezave, je možnih nekaj vzrokov:

  • Težava je lokalne narave, in je odvisna od nastavitev lokalne informacijsko komunikacijske opreme.
  • Potrebno je urediti konfiguracijo glede na izbrano možnost vstopa v omrežje zNet.

Primer za oddaljen dostop prek povezave VPN:

Potrebno je namestiti programsko opremo Cisco AnyConnect s profilom uporabnika z avtentikacijo prek sporočila SMS. Odjemalec je dostopen na naslovu http://znet.ezdrav.si/.

Ko je povezava prek Cisco AnyConnect vzpostavljena, uporabnik mora vnesti uporabniško ime in številko PIN (geslo). Uporabniško ime in številko PIN je uporabnik pridobil na podlagi potrjene vloge za pridobitev dostopa prek VPN povezave.

Uporabnik potem na svoj mobilni telefon prejme enkratno geslo kot sporočilo SMS, ter se ponovno identificira s svojo številko PIN in geslom, ki ga je prejel prek SMS.

Podrobnejša navodila so objavljena na spletnih straneh eZdravja na naslovu http://znet.ezdrav.si/.

Predlagamo, da težavo najprej preveri ustrezna pooblaščena oseba v vaši organizaciji. Če težave ni mogoče odpraviti v okviru nastavitev lokalne informacijsko komunikacijske opreme, se obrnite na podporo eZdravja na 080 72 99 ali na podpora@ezdrav.si.

Za uspešen dostop do zNet mora imeti uporabnik na svojem računalniku nameščen in posodobljen ustrezen antivirusni program.

Veljavnost digitalnega potrdila

Če poročilo kazalnikov kakovosti ni uspešno oddano, kontaktirajte vašo programsko hišo, da preverite veljavnost vašega certifikata (glejte »Prejšnje digitalno potrdilo mi je poteklo, imam novega«).

Poslal sem poročilo, moja zaledna aplikacija to jasno kaže, pa nisem prejel potrdila, in ne vem, ali je poročilo bilo oddano v centralno aplikacijo (nisem prejel ne obvestila o napaki, ne potrdila).

V spletni aplikacij preverite, ali je poročilo vpisano. Izberite »Poročila« in preverite, ali za ta mesec obstaja poročilo. Če poročila ni, še enkrat preverite stanje v zaledni aplikaciji. Če zaledna (lokalna) aplikacija sporoča napako pri pošiljanju, se obrnite na ponudnika zaledne aplikacije. Če je pri pošiljanju poročila v zaledni aplikaciji vse v redu, se obrnite na projektno pisarno v NIJZ. Če je pri oddaji poročila prišlo do napake, bo projektna pisarna o tem obveščena. Sporočilo pošljite na referencna-ambulanta@nijz.si ali pa pokličite na tel.: 01/586 39 03 ali 01/244 15 46.

Če je vaše poročilo oddano v aplikacijo, potrdila pa niste prejeli, je možen vzrok za težavo neveljaven elektronski naslov referenčne ambulante, zato preverite, ali je vpisan pravi naslov. Sporočilo je lahko tudi v vašem nabiralniku za nezaželeno pošto. Če elektronski naslov ni veljaven, pošljite obvestilo na referencna-ambulanta@nijz.si (s točno navedbo ambulante in elektronskega naslova) ali pa pokličite na tel.: 01/586 39 03 ali 01/244 15 46.

Dobil sem uporabniško ime in geslo, vendar sem ga pozabil.

Uporabniško ime je načeloma enako vašemu elektronskemu naslovu, s katerim ste zahtevali uporabniško ime in geslo za prvo prijavo v aplikacijo.

Če ste geslo pozabili, je na voljo mehanizem za sistemsko pošiljanje novega gesla. Na prijavni strani vpišite uporabniško ime, nato pa kliknite »Pozabil sem geslo«. Program bo preveril, ali res želite ponastavitev gesla, nato pa bo na vaš elektronski naslov poslal novo geslo.

Za dodatne informacije in pomoč se obrnite na podporo ali projektno pisarno (pošljite obvestilo o tem na referencna-ambulanta@nijz.si ali pokličite na tel.: 01/586 39 03 ali 01/244 15 46).

Kako pridobim uporabniško ime in geslo?

Zahtevek s podatki (ime in priimek, elektronski naslov, telefon, referenčna ambulanta, v kateri oseba dela in njena funkcija – diplomirana medicinska sestra, zdravnica, sestra) pošljite na naslov referencna-ambulanta@nijz.si. Na osnovi tega zahtevka vam bodo dodelili pravice za posamezno ambulanto. O spremembi delovnega mesta oz. ob morebitni zamenjavi delodajalca obvestite projektno pisarno, pri čemer vam bodo dodeli nove pravice.

Kaj je eNaročanje?

Storitev eNaročanje omogoča elektronsko napotitev in naročanje pacientov na zdravstvene storitve s primarne na sekundarno in terciarno zdravstveno raven ali znotraj sekundarne oziroma terciarne zdravstvene ravni. Postopek eNaročanja poteka na podlagi izdane elektronske napotnice, ki jo izda zdravnik napotovalec z enakimi pravili in strokovnimi kriteriji, kot veljajo za papirnate zelene napotnice.

eNapotnico zdravnik napotovalec podpiše s svojim digitalnim potrdilom, ki zagotavlja varnost celotnega postopka uporabe eNapotnice v zdravstvenem sistemu.

eNaročanje ne omogoča in ni namenjeno naročanju za obisk pri vašem osebnem izbranem zdravniku (splošni zdravnik, pediater, zobozdravnik, ginekolog).

eNaročanje ni omogočeno za vse zdravstvene storitve. Obstaja omejen nabor zdravstvenih storitev, na katere se pacient lahko naroči prek eNaročanja.

Na napoteno zdravstveno storitev se lahko pacient naroči sam prek spletnega portala zVem na naslovu https://zvem.ezdrav.si, prek portala https://narocanje.ezdrav.si ali prek klicnega centra, lahko pa ga naroči tudi zdravnik napotovalec ali medicinska sestra. eNaročanje je možno tudi na info-točki pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti.

Pacient se lahko na izbrano zdravstveno storitev istočasno naroči samo pri enem izvajalcu zdravstvene dejavnosti.

eNaročanje omogoča sprotno zbiranje čakalnih seznamov vseh specialistov, zato pacient lahko izbira ponudnika kjer koli v Sloveniji z v tistem trenutku najkrajšo čakalno vrsto. Vzpostavljeni sta enotna lista naročanja in nadzorovana čakalna vrsta na nacionalnem nivoju.

Z eNaročanjem so pacienti dobili večjo dostopnost naročanja na specialistične zdravstvene storitve, možnost izbire najugodnejšega termina, pregled nad vsemi izvajalci v Sloveniji, učinkovito obveščanje o terminu in enostavno spremembo oziroma odpoved termina.

Izvajalcem zdravstvenih storitev eNaročanje omogoča predvsem večji pregled nad potekom pregledov pacienta. Proces je tako hitrejši in učinkovitejši za vse udeležene.