Uporabnik ne more dostopati do spletnega obrazca za oddajo vloge v varnostni shemi. Kako lahko odpravi težavo?

Če je uporabnik po vpisu naslova spletne strani varnostne sheme izbral digitalno potrdilo, in se je prikazalo obvestilo, da spletne strani ni mogoče prikazati, potem je morda prišlo do težave pri dostopu do digitalnega potrdila. Če uporabnik uporablja digitalno potrdilo na pametni kartici, je potrebno pri upravitelju kartičnih potrdil preveriti, ali je dostop omogočen. V primeru, da uporabnik uporablja čitalec pametnih kartic Gemalto, lahko to preveri tako, da na zavihku »Potrdila« poišče potrdilo »HPC-Qualified« potrdilo, klikne gumb »Prijava« in vnese številko PIN.

Če prijava ne uspe, naj uporabnik sledi postopku za aktivacijo in/ali odklepanje digitalnega potrdila, ki je opisan v dokumentu »Uporabniški priročnik«, »Priprava delovne postaje, poglavje 1.1.1.« na spletni strani http://www.ezdrav.si/uporabniska-navodila/.