Evidenca uporabnikov eZdravja - EueZ (varnostna shema)
- Prijava v spletne aplikacije eZdravja z elektronsko osebno izkaznico in mobilno aplikacijo eOsebna
- Prijava v spletne aplikacije eZdravja z elektronsko osebno izkaznico in čitalcem kartic
- Uporabnik želi dodati novo digitalno potrdilo za avtentikacijo v Evidenci uporabnikov eZdravja (EueZ)
- Obvestilo o spremembah in dopolnitvah Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja
- Kako omogočiti delo s profesionalnimi karticami ZZZS za prijavo v spletne aplikacije
- Profesionalna kartica zdravstvenega zavarovanja
- Navodila za nadzornika organizacije v varnostni shemi
- Ali organizacija lahko ima več nadzornikov varnostne sheme? Ali je možno poleg kvalificiranih digitalnih potrdil uporabljati tudi PK-NDP, ki jih izdaja ZZZS (profesionalne kartice)?
- Kako v varnostni shemi dodelimo pravice za eNaročanje medicinski sestri, administratorju ali nekomu, ki nima številke RIZDDZ (nekdanje BPI)?
- Oddaja vloge v varnostno shemo ni uspela. Razpoložljivi certifikati niso prikazani.
- Na profesionalni kartici (številka kartice 12345678) uporabnik potrebuje pooblastila za branje e-napotnic za storitev eNaročanja. Na ZZZS so uporabnika napotili na skrbnike varnostne sheme. Uporabnika zanima, kakšen je postopek za registracijo.
- Kako ustrezna oseba v zdravstveni ustanovi dobi pooblastila za nadzornika varnostne sheme?
- Kdo potrjuje vloge v varnostni shemi?
- Zdravnik nima pooblastil za izdajanje e-recepta.
- Lokalna informacijska rešitev, ki uporablja knjižnico IK (IKLib) za komunikacijo s centralnim delom rešitve eRecept, ne more vzpostaviti povezave.
- Pri oddaji vloge v varnostno shemo se prikaže sporočilo »V varnostni shemi že obstaja uporabnik z istim imenom in priimkom, certifikat pa je različen od tega, ki je sedaj izbran. Kontaktirajte nadzornika organizacije za dodelitev pravic.«
- Uporabnik ne more dostopati do spletnega obrazca za oddajo vloge v varnostni shemi. Kako lahko odpravi težavo?
- Kako lahko zdravnik pridobi pravice v varnostni shemi za daljše obdobje in ne samo za 21 dni?
- Uporabnik pri oddaji prošnje za pridobitev pravic ne najde svoje organizacije v seznamu v varnostni shemi. Kaj lahko naredi?
- Uporabnik bo delal v različnih enotah znotraj organizacije. Kaj mora narediti?
- Zaposlitev je bila vpisana v RIZDDZ, vendar uporabnik še vedno nima vseh potrebnih pravic.
- Uporabnik nujno potrebuje pravice za delo z rešitvami eZdravja, prijava zaposlitve v RIZDDZ je že podana, vendar pravic še nima.
- Uporabnik potrebuje pravice za uporabo eRecepta in drugih rešitev eZdravja. Kaj mora storiti?