V takem primeru je najbolje, da obvestite Zdravstveni inšpektorat Republike Slovenije oz. pokličete telefonsko številko 080 72 99 ali pa pošljete sporočilo na elektronski naslov podpora@ezdrav.si.
eNaročanje
- Napotnice do zaključka zdravljenja
- Urejanje stopnje nujnosti na napotnici in naročilu
- Šifra VZS ne velja več. Kaj z obstoječimi napotnicami in naročili?
- Kontrola roka za predložitev napotnice in roka za naročanje
- Kdo lahko prekliče izdano napotnico?
- Odpoved naročil, ki niso realizirana 30 dni po točnem terminu
- Kako pridobim potrdilo o izdani e-napotnici?
- Kako omogočiti eNaročanje znotraj omrežja zNET?
- Ali moram po priklopu v omrežje zNet spremeniti še kakšno nastavitev?
- Kaj je okvirni termin?
- Napotnica je v napačnem statusu. Ali je možna reaktivacija?
- Zdravnik mi je izdal e-napotnico. Kako se lahko naročim na zdravstveno storitev?
- Kako lahko preverim čakalne dobe?
- Kakšne so posledice, če se ne morem oglasiti v dogovorjenem terminu?
- Prejel sem e-napotnico. Koliko časa imam, da se naročim na zdravstveno storitev?
- Kako lahko natisnem potrdilo o izdani e-napotnici in potrdilo o naročilu?
- Kako lahko prekličem termin pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ali pa ga spremenim?
- Pravila naročanja za e-napotnice
- Kje si lahko ogledam proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti?
- Kaj se zgodi, če naročilo odpovem brez navedbe razlogov?
- Zakaj sistem eNaročanja prekliče e-napotnico?
- Ali me mora izvajalec zdravstvene dejavnosti, pri katerem je bila izdana e-napotnica, tudi naročiti na zdravstveno storitev?
- Ali moram potrdilo o izdani e-napotnici posredovati izvajalcu zdravstvene dejavnosti, kjer sem se naročil?
- Ali se lahko prenaročim k izvajalcu zdravstvene storitve, ki ima krajšo čakalno dobo za predpisano storitev?
- Kako lahko pacient preveri točnost svojih kontaktnih podatkov?
- Ali mi zdravnik lahko napiše tudi papirnato napotnico?
- Kje lahko dobim pomoč in več informacij o eNaročanju?
- Kako lahko izvajalec zdravstvene dejavnosti obvesti pacienta o naročenem terminu?
- Kdaj pride do spremembe stopnje nujnosti in triaže napotnice?
- Kaj če izvajalca zdravstvene dejavnosti, kamor bi se želel naročiti, ni na seznamu izvajalcev, ki neko storitev opravljajo?
- Nekateri termini, ki so prikazani na straneh eNaročanja, so napačni. Kako to? Komu lahko sporočim ugotovljene nepravilnosti?
- Ali lahko eNaročanje uporabljam tudi za otroka?
- Kdaj pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti velja možnost prostega sprejema pacientov?
- Izvajalec pravi, da ne omogoča e-naročanja za storitve, ki jih drugi izvajalci ponujajo prek sistema eNaročanja.
- Kako izvajalci zdravstvene dejavnosti lahko sami preverijo čakalne dobe za zdravstvene storitve, ki jih izvajajo?
- Izvajalec zdravstvene dejavnosti želi umik iz sistema eNaročanje. Kaj mora storiti in kako prenesti paciente k drugemu izvajalcu?
- Navodila za pridobitev digitalnih potrdil za strežnike eNaročanja pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
- Kakšne so prednosti e-naročanja, glede na to, da še vedno potrebujem papirnato potrdilo s številko e-napotnice, in da se na nekatere zdravstvene storitve ni mogoče naročiti elektronsko?
- Kaj je eNaročanje?