Kaj se zgodi, če pacient pri odpovedi naročila na seznamu razlogov izbere “Brez navedbe razlogov”?
Če napotnica ima stopnjo nujnosti “redno” ali “hitro”:
– Pacient lahko enkrat neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo do 10 dni pred terminom.
– Če pacient drugič neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo do 10 dni pred terminom, bo naročilo odpovedano, napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.
– Če pacient neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo manj kot 10 dni pred terminom, bo naročilo odpovedano, napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.
Če napotnica ima stopnjo nujnosti “zelo hitro”:
– Če pacient neupravičeno (brez navedbe razlogov) odpove naročilo ne glede na to, koliko je dni pred terminom, bo naročilo odpovedano, napotnica pa preide v stanje “neizkoriščena”.