Izvajalci zdravstvene dejavnosti lahko sami preverijo prikazane čakalne dobe na spletu. Navodila so na spletni strani http://www.ezdrav.si/category/projekti/enarocanje/ v dokumentu »Navodila za pregled terminov eNaročanja«.
eNaročanje
- Napotnice do zaključka zdravljenja
 - Urejanje stopnje nujnosti na napotnici in naročilu
 - Šifra VZS ne velja več. Kaj z obstoječimi napotnicami in naročili?
 - Kontrola roka za predložitev napotnice in roka za naročanje
 - Kdo lahko prekliče izdano napotnico?
 - Odpoved naročil, ki niso realizirana 30 dni po točnem terminu
 - Kako pridobim potrdilo o izdani e-napotnici?
 - Kako omogočiti eNaročanje znotraj omrežja zNET?
 - Ali moram po priklopu v omrežje zNet spremeniti še kakšno nastavitev?
 - Kaj je okvirni termin?
 - Napotnica je v napačnem statusu. Ali je možna reaktivacija?
 - Zdravnik mi je izdal e-napotnico. Kako se lahko naročim na zdravstveno storitev?
 - Kako lahko preverim čakalne dobe?
 - Kakšne so posledice, če se ne morem oglasiti v dogovorjenem terminu?
 - Prejel sem e-napotnico. Koliko časa imam, da se naročim na zdravstveno storitev?
 - Kako lahko natisnem potrdilo o izdani e-napotnici in potrdilo o naročilu?
 - Kako lahko prekličem termin pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ali pa ga spremenim?
 - Pravila naročanja za e-napotnice
 - Kje si lahko ogledam proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti?
 - Kaj se zgodi, če naročilo odpovem brez navedbe razlogov?
 - Zakaj sistem eNaročanja prekliče e-napotnico?
 - Ali me mora izvajalec zdravstvene dejavnosti, pri katerem je bila izdana e-napotnica, tudi naročiti na zdravstveno storitev?
 - Ali moram potrdilo o izdani e-napotnici posredovati izvajalcu zdravstvene dejavnosti, kjer sem se naročil?
 - Ali se lahko prenaročim k izvajalcu zdravstvene storitve, ki ima krajšo čakalno dobo za predpisano storitev?
 - Kako lahko pacient preveri točnost svojih kontaktnih podatkov?
 - Ali mi zdravnik lahko napiše tudi papirnato napotnico?
 - Kje lahko dobim pomoč in več informacij o eNaročanju?
 - Kako lahko izvajalec zdravstvene dejavnosti obvesti pacienta o naročenem terminu?
 - Kdaj pride do spremembe stopnje nujnosti in triaže napotnice?
 - Kaj če izvajalca zdravstvene dejavnosti, kamor bi se želel naročiti, ni na seznamu izvajalcev, ki neko storitev opravljajo?
 - Nekateri termini, ki so prikazani na straneh eNaročanja, so napačni. Kako to? Komu lahko sporočim ugotovljene nepravilnosti?
 - Ali lahko eNaročanje uporabljam tudi za otroka?
 - Kdaj pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti velja možnost prostega sprejema pacientov?
 - Izvajalec pravi, da ne omogoča e-naročanja za storitve, ki jih drugi izvajalci ponujajo prek sistema eNaročanja.
 - Kako izvajalci zdravstvene dejavnosti lahko sami preverijo čakalne dobe za zdravstvene storitve, ki jih izvajajo?
 - Izvajalec zdravstvene dejavnosti želi umik iz sistema eNaročanje. Kaj mora storiti in kako prenesti paciente k drugemu izvajalcu?
 - Navodila za pridobitev digitalnih potrdil za strežnike eNaročanja pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
 - Kakšne so prednosti e-naročanja, glede na to, da še vedno potrebujem papirnato potrdilo s številko e-napotnice, in da se na nekatere zdravstvene storitve ni mogoče naročiti elektronsko?
 - Kaj je eNaročanje?
 
