Skip to content
Podpora eZdravja
Modra številka (080 72 99)
Modra številka (080 72 99)
  • Domov
  • Obvestila
  • e-naročanje
  • Obrazci za pomoč
  • Pogosta vprašanja
  • Delovni čas
  • Kontakt
  • HU
  • IT
  • EN
  • SL
Pogosto zastavljena vprašanja

eNaročanje

  • Napotnice do zaključka zdravljenja
  • Urejanje stopnje nujnosti na napotnici in naročilu
  • Šifra VZS ne velja več. Kaj z obstoječimi napotnicami in naročili?
  • Kontrola roka za predložitev napotnice in roka za naročanje
  • Kdo lahko prekliče izdano napotnico?
  • Odpoved naročil, ki niso realizirana 30 dni po točnem terminu
  • Kako pridobim potrdilo o izdani e-napotnici?
  • Kako omogočiti eNaročanje znotraj omrežja zNET?
  • Ali moram po priklopu v omrežje zNet spremeniti še kakšno nastavitev?
  • Kaj je okvirni termin?
  • Napotnica je v napačnem statusu. Ali je možna reaktivacija?
  • Zdravnik mi je izdal e-napotnico. Kako se lahko naročim na zdravstveno storitev?
  • Kako lahko preverim čakalne dobe?
  • Kakšne so posledice, če se ne morem oglasiti v dogovorjenem terminu?
  • Prejel sem e-napotnico. Koliko časa imam, da se naročim na zdravstveno storitev?
  • Kako lahko natisnem potrdilo o izdani e-napotnici in potrdilo o naročilu?
  • Kako lahko prekličem termin pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ali pa ga spremenim?
  • Pravila naročanja za e-napotnice
  • Kje si lahko ogledam proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti?
  • Kaj se zgodi, če naročilo odpovem brez navedbe razlogov?
  • Zakaj sistem eNaročanja prekliče e-napotnico?
  • Ali me mora izvajalec zdravstvene dejavnosti, pri katerem je bila izdana e-napotnica, tudi naročiti na zdravstveno storitev?
  • Ali moram potrdilo o izdani e-napotnici posredovati izvajalcu zdravstvene dejavnosti, kjer sem se naročil?
  • Ali se lahko prenaročim k izvajalcu zdravstvene storitve, ki ima krajšo čakalno dobo za predpisano storitev?
  • Kako lahko pacient preveri točnost svojih kontaktnih podatkov?
  • Ali mi zdravnik lahko napiše tudi papirnato napotnico?
  • Kje lahko dobim pomoč in več informacij o eNaročanju?
  • Kako lahko izvajalec zdravstvene dejavnosti obvesti pacienta o naročenem terminu?
  • Kdaj pride do spremembe stopnje nujnosti in triaže napotnice?
  • Kaj če izvajalca zdravstvene dejavnosti, kamor bi se želel naročiti, ni na seznamu izvajalcev, ki neko storitev opravljajo?
  • Nekateri termini, ki so prikazani na straneh eNaročanja, so napačni. Kako to? Komu lahko sporočim ugotovljene nepravilnosti?
  • Ali lahko eNaročanje uporabljam tudi za otroka?
  • Kdaj pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti velja možnost prostega sprejema pacientov?
  • Izvajalec pravi, da ne omogoča e-naročanja za storitve, ki jih drugi izvajalci ponujajo prek sistema eNaročanja.
  • Kako izvajalci zdravstvene dejavnosti lahko sami preverijo čakalne dobe za zdravstvene storitve, ki jih izvajajo?
  • Izvajalec zdravstvene dejavnosti želi umik iz sistema eNaročanje. Kaj mora storiti in kako prenesti paciente k drugemu izvajalcu?
  • Navodila za pridobitev digitalnih potrdil za strežnike eNaročanja pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
  • Kakšne so prednosti e-naročanja, glede na to, da še vedno potrebujem papirnato potrdilo s številko e-napotnice, in da se na nekatere zdravstvene storitve ni mogoče naročiti elektronsko?
  • Kaj je eNaročanje?

Kje si lahko ogledam proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti?

Proste termine pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti si lahko ogledate na spletnih straneh https://cakalnedobe.ezdrav.si ali https://zvem.ezdrav.si.

eZdravje

  • zVEM
  • eZdrav
  • zNET
  • Čakalne dobe

Pomoč

  • RSS
  • Kontakt
  • Pravna obvestila
  • Piškotki

© 2019 Ministrstvo za zdravje.

Ministrstvo za zdravje

Ministrstvo za zdravje
Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. NastavitveV redu
Nastavitve piškotkov

Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med navigacijo po spletnem mestu. Sem spadajo tudi sistemski (obvezni), shranjeni v vašem brskalniku, ki so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletne strani. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno mesto. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Imate tudi možnost, da izključite te piškotke. Odstopanje od nekaterih piškotkov pa lahko vpliva na vašo izkušnjo brskanja.
Necessary
Always Enabled
Sistemski piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani. Ta kategorija vključuje le piškotke, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne lastnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.
Non-necessary
Piškotki, ki morda niso posebej potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo posebej za zbiranje osebnih podatkov uporabnikov prek analitike, oglasov, drugih vdelanih vsebin, se imenujejo piškotki, ki niso potrebni. Pred uporabo teh piškotkov na vaši spletni strani je obvezna privolitev uporabnika.
SAVE & ACCEPT