Vsak izvajalec zdravstvene dejavnosti uporablja lokalni informacijski sistem za beleženje obravnav in naročanje pacientov. Lokalni informacijski sistem vse spremembe stanj e-napotnice in terminov naročenih obravnav sporoča centralnemu sistemu eNaročanja.
Če pride do odpovedi termina, je NUJNO potrebno v lokalnem informacijskem sistemu navesti upravičen razlog odpovedi termina.
Neupravičen je samo razlog »Brez navedbe razlogov«, v primeru izbire tega razloga napotnica ne bo več veljavna.
Če centralni sistem eNaročanja 35 dni po naročenem terminu obravnave ne dobi nikakršne informacije o opravljeni obravnavi ali o upravičenem razlogu za odpoved termina, bo centralni sistem eNaročanja samodejno preklical napotnico.
Seznam upravičenih razlogov za odpoved termina:
- Zaradi sprememb medicinskih indikacij storitev za pacienta ni več potrebna
- Pacient bo opravil storitev drugje (pri drugi ustanovi, zasebniku, …)
- Pacient je opravil storitev drugje (v drugi ustanovi, zasebniku, v tujini, …)
- Pacient odpovedal storitev na lastno željo
- Pacient ni odpovedal termina
- Storitev opravljena kot nujna
- Smrt pacienta
- Ostalo
- Uvrstitev napotnice v napačno čakalno knjigo, urnik, seznam,
- Nepričakovana hospitalizacija pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve
- Nenadna bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje pacienta ali ožjega družinskega člana, ki onemogoča prihod pacienta na termin ali izvedbo zdravstvene storitve
Smrt ožjega družinskega člana pacienta - Želja pacienta po črtanju s čakalnega seznama
- Pacientova zavrnitev izvedbe zdravstvene storitve
- Zdravstveno stanje pacienta ne omogoča izvedbe zdravstvene storitve, zaradi katere je uvrščen na čakalni seznam
- Neopravičena odsotnost od termina
- Druga ali katera koli naslednja uvrstitev na čakalni seznam za isto zdravstveno storitev