Povzetek podatkov o pacientu (PPoP, Povzetek) je strukturiran zapis tistih zdravstvenih podatkov, ki so najpomembnejši za zdravstveno obravnavo. Sestavljen je v skladu z mednarodnimi standardi in strokovnimi smernicami. Vsebuje naslednje sklope podatkov: alergije in neželeni učinki, cepljenja, bolezni in zdravstvena stanja, kirurški posegi, medicinski pripomočki vsajeni v telo (implantati), invalidnosti, nosečnost, priporočila zdravljenja, meritve krvnega tlaka, diagnostični postopki in socialna zgodovina. Med podatke o zdravstvenem stanju sodijo tudi rezultati testov na COVID-19.
- Zakaj prihaja do podvajanja zapisov o novorojenčkih?
- Zakasnitve pri oddaji izvidov v CRPP pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
- Na kakšen način lahko pacient poda izjavo volje – vnaprejšnjo zavrnitev zdravstvene oskrbe?
- Zakaj zdravnik nima vpogleda v pacientovo dokumentacijo v CRPP?
- Izvajalec zdravstvene obravnave je v CRPP posredoval zapis, ki ga je potrebno popraviti (npr. dokument z napačno identifikacijo pacienta, napaka v vsebini dokumenta, napaka pri zapisu v PPoP). Kdo in na kakšen način izvede izbris ali popravek?
- Kaj je centralni register podatkov o pacientu (CRPP)?
- Kaj je povzetek podatkov o pacientu (PPoP, Povzetek)?
- Kaj je zdravstvena dokumentacija?
- Kaj je Interoperabilna hrbtenica (IH)?
- Kaj je e-karton, elektronska kartoteka?
- Kako se lahko seznanim s podatki, ki se o meni zbirajo v CRPP?
- Zakaj nimam nobenih dokumentov, čeprav je moj zdravnik nedavno ugotovil alergijo, sem opravil cepljenje, sem imel kirurški poseg v bolnišnici ali pa sem opravil specialistični pregled?
- Zakaj med svojimi dokumenti vidim izvid specialističnega pregleda, ne vidim pa laboratorijskega izvida ali izvida ultrazvočne preiskave?
- Kateri izvajalci zdravstvene dejavnosti posredujejo podatke v CRPP?
- Menim, da so moji podatki v CRPP, ki jih vidim na portalu zVEM, pomanjkljivi oz. napačni. Na koga naj se obrnem?
- Pri specialističnem pregledu sem prejel izvid, vendar ga ne vidim v razdelku »Dokumenti«. Zakaj?
- Kdo ima vpogled v CRPP?
- Ali so dostopi do zdravstvenih podatkov pacientov sledljivi? Ali je mogoče ugotoviti, kdo in kdaj je dostopal do podatkov?
- Kateri zdravstveni delavci imajo vpogled v CRPP in pod kakšnimi pogoji?
- Ali specialist, za katerega nimam veljavne napotnice, lahko prebere moje izvide v CRPP?
- Ali medicinska sestra lahko prebere moj izvid v CRPP?
- Ali administrator v zdravstveni ustanovi lahko vidi moj povzetek in druge zdravstvene podatke v CRPP?
- Ali pacient lahko prepove posredovanje svojih podatkov v CRPP?
- Kako lahko prepovem vpogled v svoje podatke?
- Na kakšen način lahko prepovem vpogled v svoj »Povzetek podatkov o pacientu«?
- Kakšen je splošni postopek, s katerim pacient omogoči dostop do zdravstvenih podatkov v CRPP?
- Kateri so ključni predpogoji za vključitev izvajalcev zdravstvene dejavnosti v CRPP/interoperabilno hrbtenico (IH)?
- Kakšen je postopek poizvedbe po dokumentih?
- Ali CRPP/IH omogoča morebitne popravke/dopolnitve zdravstvene dokumentacije?
- Ali je omogočen izbris določenih dokumentov za posameznega pacienta v CRPP/IH?
- Ali imajo specializanti družinske medicine, ki delajo v ambulantah svojih mentorjev, in so zaposleni v zdravstvenih domovih za določen čas, dostop do CRPP?
- Na kakšen način lahko zdravnik pridobi dostop do dokumentacije v izrednih primerih?
- Ali se morajo v Povzetek podatkov o pacientu (PPoP) posredovati vse diagnoze, ne glede na naravo bolezni? Ali se lahko na željo pacienta določene diagnoze zakrijejo oz. izbrišejo?
- Ali lahko CRPP uporabljajo tudi zasebniki brez koncesije?
- Vloga za dostop prek VPN je bila odobrena, vendar še vedno ne moremo pošiljati podatkov v CRPP.