Pacient naj se obrne na področni urad zastopnika pacientovih pravic, kjer bo dobil navodila za izdelavo dokumenta. Pacient izjave ne more podati samostojno, temveč mora obvezno pridobiti pojasnilo in podpis osebnega zdravnika. Dokument z vsemi zahtevanimi podatki in podpisi mora pacient izročiti zastopniku pacientovih pravic, ki bo pooblaščeni osebi na NIJZ naročil izdelavo elektronske kopije in njeno posredovanje v CRPP. Tako bo elektronska kopija izjave dostopna vsem zdravstvenim delavcem, ki imajo dostop do CRPP.
- Zakaj prihaja do podvajanja zapisov o novorojenčkih?
- Zakasnitve pri oddaji izvidov v CRPP pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti
- Na kakšen način lahko pacient poda izjavo volje – vnaprejšnjo zavrnitev zdravstvene oskrbe?
- Zakaj zdravnik nima vpogleda v pacientovo dokumentacijo v CRPP?
- Izvajalec zdravstvene obravnave je v CRPP posredoval zapis, ki ga je potrebno popraviti (npr. dokument z napačno identifikacijo pacienta, napaka v vsebini dokumenta, napaka pri zapisu v PPoP). Kdo in na kakšen način izvede izbris ali popravek?
- Kaj je centralni register podatkov o pacientu (CRPP)?
- Kaj je povzetek podatkov o pacientu (PPoP, Povzetek)?
- Kaj je zdravstvena dokumentacija?
- Kaj je Interoperabilna hrbtenica (IH)?
- Kaj je e-karton, elektronska kartoteka?
- Kako se lahko seznanim s podatki, ki se o meni zbirajo v CRPP?
- Zakaj nimam nobenih dokumentov, čeprav je moj zdravnik nedavno ugotovil alergijo, sem opravil cepljenje, sem imel kirurški poseg v bolnišnici ali pa sem opravil specialistični pregled?
- Zakaj med svojimi dokumenti vidim izvid specialističnega pregleda, ne vidim pa laboratorijskega izvida ali izvida ultrazvočne preiskave?
- Kateri izvajalci zdravstvene dejavnosti posredujejo podatke v CRPP?
- Menim, da so moji podatki v CRPP, ki jih vidim na portalu zVEM, pomanjkljivi oz. napačni. Na koga naj se obrnem?
- Pri specialističnem pregledu sem prejel izvid, vendar ga ne vidim v razdelku »Dokumenti«. Zakaj?
- Kdo ima vpogled v CRPP?
- Ali so dostopi do zdravstvenih podatkov pacientov sledljivi? Ali je mogoče ugotoviti, kdo in kdaj je dostopal do podatkov?
- Kateri zdravstveni delavci imajo vpogled v CRPP in pod kakšnimi pogoji?
- Ali specialist, za katerega nimam veljavne napotnice, lahko prebere moje izvide v CRPP?
- Ali medicinska sestra lahko prebere moj izvid v CRPP?
- Ali administrator v zdravstveni ustanovi lahko vidi moj povzetek in druge zdravstvene podatke v CRPP?
- Ali pacient lahko prepove posredovanje svojih podatkov v CRPP?
- Kako lahko prepovem vpogled v svoje podatke?
- Na kakšen način lahko prepovem vpogled v svoj »Povzetek podatkov o pacientu«?
- Kakšen je splošni postopek, s katerim pacient omogoči dostop do zdravstvenih podatkov v CRPP?
- Kateri so ključni predpogoji za vključitev izvajalcev zdravstvene dejavnosti v CRPP/interoperabilno hrbtenico (IH)?
- Kakšen je postopek poizvedbe po dokumentih?
- Ali CRPP/IH omogoča morebitne popravke/dopolnitve zdravstvene dokumentacije?
- Ali je omogočen izbris določenih dokumentov za posameznega pacienta v CRPP/IH?
- Ali imajo specializanti družinske medicine, ki delajo v ambulantah svojih mentorjev, in so zaposleni v zdravstvenih domovih za določen čas, dostop do CRPP?
- Na kakšen način lahko zdravnik pridobi dostop do dokumentacije v izrednih primerih?
- Ali se morajo v Povzetek podatkov o pacientu (PPoP) posredovati vse diagnoze, ne glede na naravo bolezni? Ali se lahko na željo pacienta določene diagnoze zakrijejo oz. izbrišejo?
- Ali lahko CRPP uporabljajo tudi zasebniki brez koncesije?
- Vloga za dostop prek VPN je bila odobrena, vendar še vedno ne moremo pošiljati podatkov v CRPP.