Odvisno od izbranega načina povezave, je možnih nekaj vzrokov:
- Težava je lokalne narave, in je odvisna od nastavitev lokalne informacijsko komunikacijske opreme.
- Potrebno je urediti konfiguracijo glede na izbrano možnost vstopa v omrežje zNet.
Primer za oddaljen dostop prek povezave VPN:
Potrebno je namestiti programsko opremo Cisco AnyConnect s profilom uporabnika z avtentikacijo prek sporočila SMS. Odjemalec je dostopen na naslovu http://znet.ezdrav.si/.
Ko je povezava prek Cisco AnyConnect vzpostavljena, uporabnik mora vnesti uporabniško ime in številko PIN (geslo). Uporabniško ime in številko PIN je uporabnik pridobil na podlagi potrjene vloge za pridobitev dostopa prek VPN povezave.
Uporabnik potem na svoj mobilni telefon prejme enkratno geslo kot sporočilo SMS, ter se ponovno identificira s svojo številko PIN in geslom, ki ga je prejel prek SMS.
Podrobnejša navodila so objavljena na spletnih straneh eZdravja na naslovu http://znet.ezdrav.si/.
Predlagamo, da težavo najprej preveri ustrezna pooblaščena oseba v vaši organizaciji. Če težave ni mogoče odpraviti v okviru nastavitev lokalne informacijsko komunikacijske opreme, se obrnite na podporo eZdravja na 080 72 99 ali na podpora@ezdrav.si.
Za uspešen dostop do zNet mora imeti uporabnik na svojem računalniku nameščen in posodobljen ustrezen antivirusni program.